Giveaway By Fyah Ahmad /(^^)\

Click banner to join /(^^)\

Tajuk : Azam Tahun Baru Saya !

Azam saye pada tahun 2013 yang paling utama ialah membanyakkan ibadah kepada Allah S.W.T.Solat 5 waktu , harap tak tinggal satu pun fardhu . satu fardhu sangat penting terutamanya subuh , selalu sangat tinggal . InsyaAllah
Gambar-->

Kedua,azam saya pada tahun 2013 adelah dapat 8A dalam PMR . Tak boleh malas-malas dah , kena belajar je .Saya harap saya dapat la 8A dlm PMR . Pray 4 me ok? :D
Gambar->
Comin soon .. :'D
Ketiga , saya nak belajar naik moto , Vroom Vroom . Saye ni penakut sikit . Tahun depan ayah saye beli moto baru yeh yeh . Harap dapat bonceng , hehe
Gambar->
My Hensem ~,~
Keempat , lepas dapat keputusan cemerlang ingatkan nak mintak DSLR . huhuhu , cuba kalau tak lulus pmr pastu mintak barang ? agak2 nye dapat tak ? BUKU LIMA JE LA . I hope i can get this :'p  . Alasan saya untuk dapatkan benda ni ialah untuk isi mase kosong je . Best jugak snap snap ni , boleh berangan  Gambar-->
Baby boo .
Kelima , saya teringin nak bukak blogshop . Yes blogshop . Menjual baju atau something yang
bergaya , baru ramai nak beli kan ? Jual barang masa kini . Kalau saya ada b'shop saya nak namakan b'shop tue '' Fara Shop Land '' atau Ff'Shoppe atau KiTty Tity ShOp . Gambar->
My Dream ..
Keenam , lepas bukak blogshop je mesti dapat duit lebih kan ?
 Saya ingat nak belikan kucing saya Kondominium atau ''Cat Tree'' Mahaii woo , yang kecik pun dah cecah beratus-ratus . Yang besar pulak beribu-ribu..Alasan? Sebab kucing saye selalu merayap . Nanti kena kidnapped pula . Gambar->
Omei kan? My dream also /(^^)\
Setiap manusia akan berusaha untuk memenuhi azam sendiri.Saya juga akan berusaha memenuhi azam saya ini.Azam tahun 2013 akan menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya. Korang pulak apa erk ? Jom la kongsi kan dengan saya ! :D

Akhir sekali .. Bila dicantumkan jadilah satu azam :D
FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT
HOPE HOPE HOPE HOPE HOPE
XoXo ,
FXxX,




No comments: