OMG First Giveaway By Qaisyara Raihana


Tag fatin,Sherrym,Sk

Kalau saya menang , saya nakkkkkkkk .................

Candypants :'D sebab apa? Sebab saya belum ada koleksi Candypants lagi.Kalau nak beli tunggu raya laa jawabnya :) Tak salah mencuba kan? Hehe.Saiz pulak sebenarnya saya kecik je tapi saya nak yang besar sikit laa L senang nak bergerak :) ngeeee
Tinggi : 150 cm (gitu la saya cepat tinggi)


3 comments:

Qaisyara Raihana said...

thanks join ye adek comel..oh ya,akak tlg klik iklan adek kat sidebar tu. so boleh x tolong akak balik pulak,klik 4 link kat bwh ni? klw dah, tenkiu. maaf lah banyak sangat link tu. salahkan gushad sebab provide iklan banyak sangat. hehekk >.<
*mcm x iklas pulak soh klik balek.ehehe.bkn x ikhlas, just tlg earn antara 1 sma lain.apa slhnya kan? n.n*
1. gush.ly/SdWoZiD9lh
2. gush.ly/PSZw83xeiq
3. gush.ly/VXqnVenuDs
4. gush.ly/TtK4EzjzBD

Qaisyara Raihana said...

Assalam.. ada tugasan untuk peserta ;) Sila rujuk http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/06/21-acara-penapisan-peserta-omg-1st.html

Qaisyara Raihana said...

peserta GA ku yang dikasihi. jom keep in touch., sementara tunggu tempoh GA tamat, jom kita exch*nge l*nk reramai :D http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/06/23-jom-exchnge-lnk-tambah-earnng.html