''saya nak t-shirt blog'' awak nak?


''saya suka salju creative kerana rekaan yang didesign oleh salju creative sangat KREATIF dan Murah ! Amat berbaloi jika membelinya kata orang ''its soo adorable gituu'' Seterusnya saya suka dengan design tshirt ''Ilove blogging'' yang direka khas oleh salju creative.Salah satu yang menarik minat saya ialah ::

Taadaa , buah tembikai.Sesuai la dengan nama ''Salju creative'' tu ^^ sekian.Jom berpantun (^^)

Satu,dua,tiga,empat,
Giveaway ini sangat hebat,
Siapa cepat dia dapat;

''saya nak t-shirt blog'' awak nak? nama diberi,
Bagi hadiah yang menambat hati,
Membuat peserta giveaway tertarik hati,
3 pemenang yang dicari.

Salju Creative penganjur giveaway ini,
Ada online shop yang sangat jimat abad kini,
Men-design kad kahwin,banting dan banyak lagi,
Tak percaya? Korang Klik sini

Hari-hari makan maggie,
Tarikh tamat giveaway ini 31/3 sekejap sahaja lagi,
Tak join memang rugi.
*contoh banting yang dibuat*
Salju creative mengambil tempahan mendesign t-shirt,banting,kad kahwin,Khidmat fotografer,dan juga beg dengan harga yang murah ! :) Usha sini

SELAMAT MENJOINKAN DIRI DAN BERSHOPPING HEHE :)

No comments: