Mahu Duit Raya? RM100 menanti!

HOW TO JOIN ?
Hadiah ? 
Tempat Pertama RM50.00
Tempat Kedua RM 30.00
Saguhati I   RM 10.00
Saguhati II RM 10.00

Banyak kan ? Owsem gitu . hehe , sape la tk nak duit raya !!

Saya paling layak memenangi duit raya ini kerana ''...''
Cerita nya macam ni , kalau saya dapat duit raya RM100 ni saya ingatkan nak masuk tabong sikit,mana lah tau nanti saya susah ke boleh la guna. Lebih-lebih lagi saya ni baru jer setahun jagong,pengganggur terhormat dekat rumah. Selebihnya , saya ingat nak belikan ''sesuatu'' untuk ayah dengan nenek saya yang sambut harijadi serentak pada 5 Syawal nanti. Dapat la saya ''suprise'' kan diaorg dengan beli sebijik kek .Seterusnyer, hmmmm , mak saya duduk jauh, rasanya tahun ni tk dapat lah nak beraya b'sama saya ingatkan nak belikan ''hadiah'' tapi skrg ni saya tengah sengkek,bulan puasa ayah tak bagi belanje , saya ingtkan nak belikan baju kurung sepasang dan lain-lain la , insyaallah ('',) Saya harap saya boleh dapat la duit ni ..... Banyak yang saya nak buat dengan duit raya RM100 yg dianjurkan oleh http://twinsresourcesmgt.blogspot.com , contoh nya seperti yg saya ceritakan diatas ,, ('') Harap raya ni lebih bermakna buat saya ,, 
Tak dapat tak apa , mungkin bukan rezeki saya. Saya cuba-cuba je , mana la tau boleh dapat kan ? :)
*Segala yg saya ceritakan diatas true-true belaka,tiada tokok dan tambah*

Last daripada saya , 
Hari-hari makan kari ( tak puasa kew ),
Korang tak join,
Korang yang rugi !

Assalamualaikum .
With loves,


No comments: