'kuiz terkumpul' jawapan karangan soalan 26-30



Blog ''http://shashasuka.blogspot.com/'' Ini mengisahkan tentang Hobi/Koleksi/Perkara yang Kak Sha suka seperti Shopping,Tengok wayang,memasak,piknik,bercakap tanpa henti :p,dan banyak lagi*Banyak yg Kak sha suka. Hewhew  Segala Koleksi dan Hobi akan kak Sha Coretkan Di blog http://shashasuka.blogspot.com/ Ini.


http://shahriahnovelis.blogspot.com/

Blog http://shahriahnovelis.blogspot.com/ mengisahkan tentang kehidupan kak Shahriah  Abdullah sebagai novelis.Di blog tersebut Kak Sha akan update tentang Novel-Novel Kak Sha, Event-event b'sama novelis.Kak Sha juga banyak kongsikan pengalaman beliau sepanjang menjadi novelis di dalam blog itu.
Senarai Novel Kak Sha :-
Kerana Sebiji Epal
Kau Mawarku
Cinta Najla
Setitis Kasih
Secalit Sayang
Kau Tercipta Untukku
Seribu Rindu Untukmu
Untukmu Yuna


http://shahriahnovelisresipe.blogspot.com

Blog diatas ini bertajuk '' The Writer's CooKING!'' Cer teka apakah itu? Semestinya la tentang memasak.Kak Sha akan kongsikan tentang resepi,tips-tips.DAN kalau korang nak tau Resepinya bukan SATU tapi sangat banyak!! :D  Guys , i sangat terliur tau. Hihihih.Kalau nak cari resepi just pergi ke blog Kak Sha.Bak kata orang ''MACAM-MACAM ADA''

Feveret.Sambal belacan,Kak Sha tolong poskan :P


http://heartofshahriahnovelis.blogspot.com/

Blog http://heartofshahriahnovelis.blogspot.com/ mengisahkan tentang CoratCoret di MasterChef Malaysia,Kak Sha juga coretkan tentang pengalamanya di Masterchef Malaysia.Selain itu,Blog ini juga mengisahkan tentang aktiviti-aktiviti yang kak sha buat seharian.Tip-tips pon ade tau uollss x) Blog pakej ni.



http://cuticutishahriahnovelis.blogspot.com/

TRAveL And AdVenture Fun VaCations And Best MakaN SAkAN' apekah itu ? Semestinyalah tentang percutian Kak Sha bersama keluarga.Kak Sha juga paparkan Restoran yang beliau kunjungi.Guys,restoranya bukan satu tapi banyakkkkkkk x) jelez tengok nya hewhew..

p/s : HOPE SAYA JADI NOVELIS MACAM KAK SHA JUGA :)) INSYAALLAH !! :D


Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Giteew :D

1 comment:

Shahriah Abdullah Novelis said...

As'kum Dik tq so much.. nak sambal belacan?? okay nanti akak poskan yaa hehehe... *markah di catat..:)