My Birthday and Mother's Day Giveaway

Klik banner tu join (:

1.buat satu entry tajuk ''my birthday and mother's day giveaway'' dan letak banner(link kepada ga ini)
2.wajib ada ucapan kepada ibu anda secara simple atau kreatif (tak kisah tapi ada hadiah pada yang kreatif)
*jika anda sudah kehilangan ibu jangan sedih,anda boleh wish birthday kepada saya(:
3.follow, like sponsors dan letak list sponsor dlm entry (boleh ambil list sponsor di sidebar^^)
4.done (:

Happy birthday ezza , semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.Dan jugak berjaya didunia dan diakhirat yer :D

Tumblr_lz4q512u2i1qldb67o1_500_large
Tiup lilin cepat! Tengok dh hancur...

Tumblr_lph6d3m7oq1qa4w2fo1_500_large
Buat cake dulu lah eh . hihi,comell

P/S : to ezza, nanti saya buat kad ucapan besday untuk ezza.Skrg ni saya tengah busy.Nnti saya edit balek post ni,tunggu taw ,

UNTUK AWAK (: HARAP SUKA!


Harap suka , ikhlas drpd saya ^^,



1 comment:

Unknown said...

tahniah !
http://ezzathepolkadots.blogspot.com/2012/06/pemenang-my-birthday-and-mothers-day.html